Dama på siloen til Felleskjøpet er Bryne sitt første i kategorien gatekunst.. Det er Claudia Ethos som står bak kunstverket av damå.
Pga alt regnet, vinden og metallveggen tok det 6 dagar å få dama ferdig.
Mannen heng på Felleskjøpet sitt bygg, og er rett overfor Kaizersplassen. Han laga av Pøbel, ein gatekunstnar frå Stavanger med hemmeleg identited.
Eg prøvde meg ut med ulike utsnitt. Det står både nybygg og byggegjerder framfor kunstverka, så det blei ulike fotostandpunkt og dette biletet blei det beste.
Referere til dette bildet andre steder på foto.no: klipp og lim følgende tekst (ta med klammeparentesene): {bilde_1030214} Det vil da bli automagisk laget en link til bildet fra teksten din.
Hei
Godt formidlet landbrukskunst
Fine kontraster og en god komposisjon
Det blir på en måte et samspill her
Jostein
Jan G.
Urban kunst er ikke alltid lett å formidle, det er alltid noe som kommer i veien. Det er spennende at Brynebyen nå setter seg selv på det kulturelle kartet med samtidskunst av gatekunstnere. Hvem skulle trodd det for 25 år siden? Det ser ut for at du har fått til en fin løsning her, men jeg skulle ønsket en versjon hvor alt er med, også det som står i veien.
Mvh Jan
Tone A.
Jostein: Gildt at du ser samspelet her, trass avstanden frå dei.
Jan: Takk for tankar som kjem fram når det gjeld gatekunst.
Jan Zahl skreiv ein artikkel om "Samtidskunst er stygt", men at han likar gatekunsten han ser på Bryne og Stavanger. Dette stod i Stavanger Aftenblad på torsdag.
Gatekunsten er jo mykje meir tilgjengeleg for alle, og desse 2 står ved inngangen til Brynebyen. Men dei står der kun til mølla og felleskjøpet blir rivne.
Utsnittet er slikt heilt bevist, då eg ikkje ville ha med bygget framfor med stillas. Dessutan var ikkje mannen i felleskjøpdressen ferdigmalt heller.
Har brukt teleobjektiv og lagt vekt på detaljar frå bygningane også.
Helsing Tone
Trygve B.
Slik gatekunst kan være utrolig bra. Vi har lett for å overse det. Dette likte jeg godt. Du har formidlet dette meget bra.
Roger H.
Har sett noen ganger på originalen, men når du la ut V3 så må jeg nok si at jeg synes den er best.
Her ser jeg jo litt av miljøet rundt og det gjør bildet mer interessant, da jeg ser hva som foregår på gateplan.
Originalen og V2 blir da helt uinteressant for meg da de bare er avbildning av en annens kunst.
Tone A.
Roger: Endeleg ein kommentar som tek opp det med avbilding av ein anna sin kunst. Det hadde eg faktisk lagt inn ein setning under bildet før eg la det inn. Men eg fjerna dette for å få innspel om dette. Jan kom med eit godt forslag til å få med heile miljøet rundt. Men den gitarspelande mannen i Felleskjøpdressen. var berre ferdigmalt til midja hans, då eg la inn bildet.
V2 og v3 blei tatt 6.6, dvs 2 dagar etterpå. Prøvde med v1 og v2 og få litt ulike vinklar og miljø med. Ser nå at den pyntedama manglar ein arm. Og at v3 med sitt miljø får fram kontrastane om det var lett regn.
Trygve: Ikkje lett å oversjå desse 2 som tronar på veggar ved innkjørselen til Bryne. Me har elles Høghuset som dreg blikket.
Kjell H.
Jeg synes at motivet og fotofortellingen blir komplett først når du for med omgivelsene og helheten slik som du har valgt utsnittet i v3.
Tone A.
Takk, Kjell. Nå er eg så enige med alle om versjon 3.
Roar K.
Lekkert, Tone.
Jeg er en ihuga samler av tagg og graffiti - er nå oppe i 557 stk.
Noen får oppdrag til å gjøre en lovlig jobb mens andre tar seg til ulovlig.
Noen steder som her gjør det jo veggene mye mer interessante mens andre steder blir det reint hærverk.
Tidligere i uka var jeg tilbake i min barndoms gate for å samle litt på Lilleborgbanen der jeg gikk runde på runde og milevis på skøyter som gutt. Nå er den omgjort til volleyball baner, basket, bordtennisbord og en lekeplass med stativer der jeg så en med overkropp og armer som mange ville misunne ham brukte ett av stativene til å trene i.
Der finnes også et skur som utgjør øvre del av banen hvor det i mine guttedager alltid stinka piss. Oppå der hadde Einar Rose sommerkroa si der vi kjøpte softice.
Inne i skuret og rundt det troner graffitien nå og hver gang jeg er der er det noe nytt. En som holdt på der ville absolutt ikke ha trynet sitt på bilde. Her er jo lov å utfolde seg. men han driver kanskje på ulovlige plasser også.
Roar
Inger Anne Maritsdotter V.
Eg har sans for slik gatekunst og syns det er ein flott serie som viser både miljøet rundt, og versjon 1 hadde eit reinare meir reindyrka utsnitt med fokus på sjølve veggkunsten.
Tone A.
Roar: Flott med den digre samlinga di og dine tankar om gatekunst. På Bryne er det ikkje daglegdags med slike svære gatekunst-bilde. Kornmølla som dama er malt på skal rivast, og det same med Felleskjøpet som gitarmannen er på.
Inger Anne: Å fotografera andre sin kunst utan rein avbilding er ikkje lett, prøvde med v1 med teleobjektiv å få fram sjølve paret og manglande samspel, eller rettare sagt distansen. Desse heng over Kaizersplassen, kor det blir bygd for at ungdommane endeleg skal få ein stad å spela musikk. Dei har halde til i containarar i mange år, sonen min spelte slagverk i ein slik containar.
Gildt at du likar v1. Eg har verkeleg sansen for den melankolske mannen i felleskjøpdressen.
Helsing Tone
neil robert jones f.
Like v2 best. følle farge og komp passé best
Lars-Anders M.
Jeg bare liker dem.
Du må være logget inn for å kunne kommentere bildene på foto.no.
Godt formidlet landbrukskunst
Fine kontraster og en god komposisjon
Det blir på en måte et samspill her
Jostein
Mvh Jan
Jan: Takk for tankar som kjem fram når det gjeld gatekunst.
Jan Zahl skreiv ein artikkel om "Samtidskunst er stygt", men at han likar gatekunsten han ser på Bryne og Stavanger. Dette stod i Stavanger Aftenblad på torsdag.
Gatekunsten er jo mykje meir tilgjengeleg for alle, og desse 2 står ved inngangen til Brynebyen. Men dei står der kun til mølla og felleskjøpet blir rivne.
Utsnittet er slikt heilt bevist, då eg ikkje ville ha med bygget framfor med stillas. Dessutan var ikkje mannen i felleskjøpdressen ferdigmalt heller.
Har brukt teleobjektiv og lagt vekt på detaljar frå bygningane også.
Helsing Tone
Her ser jeg jo litt av miljøet rundt og det gjør bildet mer interessant, da jeg ser hva som foregår på gateplan.
Originalen og V2 blir da helt uinteressant for meg da de bare er avbildning av en annens kunst.
V2 og v3 blei tatt 6.6, dvs 2 dagar etterpå. Prøvde med v1 og v2 og få litt ulike vinklar og miljø med. Ser nå at den pyntedama manglar ein arm. Og at v3 med sitt miljø får fram kontrastane om det var lett regn.
Trygve: Ikkje lett å oversjå desse 2 som tronar på veggar ved innkjørselen til Bryne. Me har elles Høghuset som dreg blikket.
Jeg er en ihuga samler av tagg og graffiti - er nå oppe i 557 stk.
Noen får oppdrag til å gjøre en lovlig jobb mens andre tar seg til ulovlig.
Noen steder som her gjør det jo veggene mye mer interessante mens andre steder blir det reint hærverk.
Tidligere i uka var jeg tilbake i min barndoms gate for å samle litt på Lilleborgbanen der jeg gikk runde på runde og milevis på skøyter som gutt. Nå er den omgjort til volleyball baner, basket, bordtennisbord og en lekeplass med stativer der jeg så en med overkropp og armer som mange ville misunne ham brukte ett av stativene til å trene i.
Der finnes også et skur som utgjør øvre del av banen hvor det i mine guttedager alltid stinka piss. Oppå der hadde Einar Rose sommerkroa si der vi kjøpte softice.
Inne i skuret og rundt det troner graffitien nå og hver gang jeg er der er det noe nytt. En som holdt på der ville absolutt ikke ha trynet sitt på bilde. Her er jo lov å utfolde seg. men han driver kanskje på ulovlige plasser også.
Roar
Inger Anne: Å fotografera andre sin kunst utan rein avbilding er ikkje lett, prøvde med v1 med teleobjektiv å få fram sjølve paret og manglande samspel, eller rettare sagt distansen. Desse heng over Kaizersplassen, kor det blir bygd for at ungdommane endeleg skal få ein stad å spela musikk. Dei har halde til i containarar i mange år, sonen min spelte slagverk i ein slik containar.
Gildt at du likar v1. Eg har verkeleg sansen for den melankolske mannen i felleskjøpdressen.
Helsing Tone